مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 15:222022-02-03سياسي

کرمان جزء سه استان برتر کشور در حمایت از اقتصاد مقاومتی است 


استان کرمان جزء سه استان های برتر کشور در حوزه حمایت از اقتصاد مقاومتی به شمار می رود.

- ایسنا/کرمان معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: استان کرمان جزء سه استان های برتر کشور در حوزه حمایت از اقتصاد مقاومتی به شمار می رود.

سعید عمرانی در ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان کرمان با حضور ویدئوکنفرانس مقامات قضایی سراسر این استان با اشاره به این مطلب که رهبر معظم انقلاب اسلامی 10 سال موضوع اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داده اند، افزود: متاسفانه در سال های اخیر شاهد کوتاهی هایی در این حوزه بوده ایم که خودمان هم به این قصور آگاهی داریم و قطعا این قصور در دستگاه های اجرایی و سایر حوزه ها باید جبران شود.

وی با تاکید بر این مطلب که مراجعات تولیدکنندگان به دستگاه قضایی از سربی پناهی است و به این باور رسیده اند که دستگاه قضایی حامی آنها خواهد بود، گفت: کار قضایی تنها در دستگیری و برخورد خلاصه نمی شود و باید با حرکت های مدبرانه و هنرمندانه زمینه ای فراهم شود که ضمن برخورد با تخلفات و جرایم، از تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران جلوگیری شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور تاکید کرد: بانک ها در مسیر ارائه تسهیلات بانکی نیز تضامین لازم را دریافت کنند و در حوزه های مختلف به نحوی از واحدهای تولیدی حمایت شود که پرونده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان جزء سه استان برتر کشور در حمایت از اقتصاد مقاومتی است 

کرمان جزء سه استان برتر کشور در حمایت از اقتصاد مقاومتی است